Ptejte se na vše co Vás zajímá.Piště připomínky, vaše dotazy a vše o čem si myslíte, že bychom mohli vylepšit...

Datum: 10.09.2012

Vložil: ing. Kateřina Peěková

Titulek: Děkuji, že jsme mohli nastoupit.

Zdravím Vás,
dnes k Vám nastoupil náš syn Štěpán. Nemohu se ubránit vyjádřit pochvalu nad Vaši práci.
Již delší dobu neúspěšně řeším, to že bych potřebovala od září 2012, tzn. od 2,5 roku věku dítěte dát Štěpána do školky. Situace ve zdejší školce je beznadějná. Navíc je pro mě dosti nejasné jak se bude kapacita školky nadále řešit, zda budou nové prostory a kde a od kdy.
Na nástěnce školky jsme se náhodou dozvěděli o existenci Budulínka.
Čekala jsem polo amatérský dětský klub, kde si budu moci přijít pohrát se svými dětmi ev. nechat na chvíli někomu pohlídat, když půjdu něco vyřídit.
Byli jsme však s manželem příjemně překvapeni. Zařízení mi úrovní připomíná školku. Navíc má výhodu individuálního přístupu.
Spokojenost mého 2,5letého syna je asi nejnestrannější zpětnou vazbou.
Oceňuji snahu o zajištění stravování ze školní jídelny. Zajištění svačin formou prodeje ovocných příkrmů apod. také přivítám.
Pro mě jako pro matku je cenné, že zařízení funguje podle Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní zařízení. Funguje tedy, dle mého názoru, dle obecně osvědčených principů a pravděpodobně musí dodržovat přísná hygienická a bezpečnostní pravidla. Mohu být potom klidná, že je moje dítě v bezpečí a vedeno k správnému rozvoji osobnosti.